Ügyfélszolgálat
Évente több ezer elégedett vásárló.
Fejlett szilícium-dioxid-keveréke jó tapadást biztosít még nedves úton is, a futófelület-blokkokban lévő szögletes lamellák pedig gyorsabb vízeloszlást biztosítanak nedves utakon.
Az abroncs vállában lévő blokkok között kis rudak formájában megjelenő zajvédő fal csökkenti az abroncs oldaláról érkező gumiabroncs/út zajt, így csendesebb futást biztosít.
A terepen való tapadás maximalizálása érdekében
A gumiabroncsok fejlesztői a CrossContact ATR-t speciális „ markolatfogakkal ” látták el a hornyok között, valamint nyitott futófelület-kialakítással, számos lamellával. Ez a futófelület-mintázat további tapadást és megbízható tapadást biztosít laza felületeken.
Egyenetlenebb, köves pályákon haladva a nagy futófelületi blokkok és a robusztus gumikeverék erős ellenállást biztosítanak a vágásokkal és repedésekkel szemben, és a kövek gyorsan kilökődnek a barázdákból.
Ennek eredményeként az új CrossContact ATR magas futásteljesítményt kínál még akkor is, ha rendszeresen terepen használják. A Continental új gumiabroncsának oldalfalának és vállának kialakítása masszív, az oldalfalba mélyített futófelület-blokk-hosszabbításokat tartalmaz, hogy megvédjék az oldalsó sérülésektől.
Felnivédő borda is található, amely védi a felnit és az abroncsot a járdaszegélyhez való érintkezés vagy a nehéz terepen lévő akadályok esetén.
A SUV-k és 4×4-es modellek széles választékához alkalmas CrossContact ATR többféle méretben és szélességben lesz elérhető.