Süti beállítások

Hankook W462 Winter i'cept RS3

 Hankook W462 Winter i'cept RS3


Hankook W462 Winter i'cept RS3



Winter icept RS3 a díjnyertes Winter i cept RS2 továbbfejlesztett utódja. A legújabb technológiát alkalmazva az új modell minden funkciója felülmúlja elődjét, így még nagyobb biztonságot kínál a mindennapi életben.

A Hankook Winter i * cept RS3 immár 71 méretben, 14-17 hüvelykes méretben érhető el, beleértve a négy opciót, amelyek runflat tulajdonságokkal rendelkeznek (HRS = Hankook Runflat System).

A hóval borított utak kihívást jelenthetnek a vezetők és a gumiabroncsok számára egyaránt. Az új mikro élekkel a fejlesztők meg tudták növelni a Winter icept RS3 vállterületét, ezáltal javítva a tapadást és az oldalirányú tapadást havas kanyarodáskor. Az új, fordított V mintázat és az új 3D lamellák stabilabb fékteljesítményt és rövidebb féktávot is kínálnak havas utakon.

Ezért az előző gumiabroncshoz képest a Winter icept RS3 akár 4%-kal rövidebb féktávot kínál havas utakon. Ezenkívül a blokk mozgásának minimalizálása a 3D fűrészfogú lamellák használatával szintén fontos szerepet játszott a tapadás és a fékezési teljesítmény javításában.

A jeges utakon való nagyobb biztonság érdekében a fejlesztők a Winter icept RS3 futófelületi merevségét is javították. A belső tesztek azt mutatják, hogy a futófelület blokkok vízszintesen 1%-kal, függőlegesen pedig 3%-kal merevebbek, mint a Winter icept RS2. A sofőrök is profitálnak a lényegesen nagyobb tapadásból még jégen is.

Továbbfejlesztett aquaplaning technológiák

Ezenkívül a Winter icept RS3 különféle technológiákat alkalmaz a hatékony vízelvezetés érdekében, ami nagyfokú menetstabilitást eredményez még vizes, sáros vagy ónos utakon is. A széles V-alakú futófelületi barázdák mellett a felületen lévő egyes blokkokat kis hornyok is keresztezik. Ez lehetővé teszi a víz gyors lefolyását, és jelentősen csökkenti az aquaplaning kockázatát. Az új, egymást átfedő W futófelület-mintázat is segít ebben, amely esőben is jobb kormányzást kínál.

Az „Aqua Pine Compound” új generációjával a fejlesztők csökkenteni tudták a féktávot nedves úton. Hagyományosan a teljes szilícium-dioxid-vegyületek használata a futásteljesítmény rovására megy. A természetes gyantákon alapuló új anyagkeverék azonban felülmúlja ezt a kompromisszumot, csökkenti a kopást és növeli a fékhatást.

A Winter icept RS3 ezért akár 7%-kal rövidebb féktávot tesz lehetővé nedves utakon, miközben akár 10%-kal több futásteljesítményt kínál, mint bevált elődje. Az új anyagkeverék emellett jobb kapcsolatot biztosít az abroncs és az út között, így csökkenti a csúszást és növeli a futásteljesítményt.