Ügyfélszolgálat
Évente több ezer elégedett vásárló.
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez az abroncs jelenleg saját raktárunkban nincs készleten, a gyártótól rendeljük meg Önnek, és amennyiben náluk van belőle, 2-4 napon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Kollégáink a lehető leghamarabb értesítik Önt az elérhetőségről.
Városi autókra tervezve
Előnyök
o Nagyobb biztonság jeges úton (1)
o A legjobbak között nedves felületen (2)
o Velvet technology – Elegáns külső
o 3PMSF* M+S**
*3 Peak Mountain Snow Flake - 3 hegycsúcs hópihe minősítés
** Mud and snow - Sár és hó minősítés
NAGYOBB BIZTONSÁG JEGES ÚTON, KITŰNŐ TELJESÍTMÉNY HAVAS FELÜLETEN
Új kiképzésű lamella szerkezetének köszönhetően optimális a havas felületen való tapadás és úttartás. Az új futókeverék hidegben meglágyul, így a fékút lerövidül jeges felületen (3).
A LEGJOBBAK KÖZÖTT A PIACI KÍNÁLATBAN
A nedves tapadási kategóriában elért B minősítés a kitűnő fékhatás, így a biztonság garanciája. V-alakú, forgásirányos mintázatának és „csúszda” - mintázati blokkjainak köszönhetően könnyebben vezeti el a vizet, így csökken az aquaplaning kockázata.
EXTRA STÍLUSELEM
Az új abroncs bársony oldalfalát hiányolni fogja a nyári szezonban.
(1) 8%-kal kisebb féktávolság jeges úton az előző generációs BFGoodrich® g-Force Winter (205/55 16 91 H méret) abroncshoz képest. A clermont-ferrand- i műjégpályán végzett belső Michelin teszt – 2014. október.
(2) Nedves tapadás tekintetében egy kategóriával feljebb került (C katerógiáról B-re javult a teljesítménye) az előző generációs abroncshoz képest. Adat: Product Tracking Report / 2015. augusztus. A 205/55 R16 91H méretű abroncs esetében mintegy 6%-kal, 2,2 m-rel megrövidült a féktávolság. – belső teszt, 2014. december, ladoux-i Michcelin Technológiai Központ.
(3) Jobban ellenáll az aquaplaningnak: 15%-kal jobb eredmény egyenes vonalú pályán, és 13%-kal jobb a kanyarban haladáskor, az előző generációs BFGoodrich® g- Force Winter (205/55 R16 91H méret) abroncshoz képest. Belső teszt, 2014. december, ladoux-i Michcelin Technológiai Központ.
1870-ben alakult az Amerikai Egyesült Államok első gumiipari cége, mely a nevét az alapítójáról Dr. Benjamin Franklin Goodrich-ról kapta. Repülőgép kerék és fék gyártás mellett gumiabroncsok előállításával is foglalkozott. A gyártó hírnevét a motorsportokban alapozta meg, mint például az Amerikában népeszerű Indy 500-as versenyen, a rally-ban 1984-ben John Buffum révén, valamint 2002-2007 közötti Dakar győzelmek nyomán, és 2006-ban hozzájárult Sebastian Loebbel Rally VB címéhez is.
A gumiabroncs gyártásának tevékenységi körét és a márkanevet 1988-ban eladta a francia Michelinnek.
A korát megelőző fejlesztéseknek köszönhetően a BFGoodrich elsőként készített tömlő nélküli abroncsot, és a mai defekttűrő kerekek elődjeként megalkotta az első olyan abroncsot, mely akkor is képes volt gördülni, amikor leeresztett.
Termékei közül kiemelkednek a SUV és a terepjáró abroncsok, melyeket szívesen vásárolnak olyanok, akik lemerészkednek az aszfaltról és valódi terepen is használják az autójukat. A márka népszerű, mezőgazdasági szakemberek és az off-road hobbikat kedvelők körében.
Arány | 50 |
Átmérő (coll) | 18 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | B |
Fogyasztás | C |
Gyártói kód | 185034 |
Idény | Téli gumi |
Profil | 225 |
Rendeltetés | Személyautó |
Sebesség index (SI) | V=240 km/h |
Terhelés index (LI) | 99=775kg |
Zaj | 69 |