Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

235/40R18 Y SP Sport Maxx GT MO FP Dunlop nyári gumi

0 vélemény

    55 330 Ft
  • Márka: DUNLOP
  • Cikkszám: 23540R18YMAXGT
  • Elérhetőség:
    Raktárról szállítható

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!

SPORTMAXXGT mintázat

Dunlop SP Sport Maxx GT

Technikai megoldások

Laposabb futófelület-profil

A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4–8%-kal nagyobb tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.

Előnyök: Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

Aszimmetrikus mintázatú futófelület

Az aszimmetrikus mintázatú futőfelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást.

Előnyök: Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

Dual Silica keverék

Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.

Előnyök: Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás és kopásállóság.

Multi Radius Tread (MRT)

Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív reakciókkal.

Előnyök: Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben.

Maximum Flange Shield (MFS)

Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.*

Előnyök: Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.

* Elérhető csak a kijelölt méretben

Csatlakozás nélküli öv (JLB)

A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.

Előnyök: Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás.

RunOnFlat

Dunlop önhordó technológia (DSST)A Dunlop egyedülálló RunOnFlat megoldásának köszönhetően defekt vagy durrdefekt után akár 80 kilométert is megtehet még. A RunOnFlat technológiával készülő gumiabroncsok megerősített oldalfala az összes levegő eltávozása után is megőrzi a gumiabroncs rugalmasságát.Biztonsági figyelmeztetés A Dunlop RunOnFlat abroncsokat csak olyan autókra szabad felszerelni, amelyek fel vannak készítve defekttűrő abroncsokkal való haladásra, és működő abroncsnyomásjelző rendszerrel (pl. Dunlop WARNAIR) is rendelkeznek. A maximálisan megengedett 80 km távolságot és 80 km/ó sebességet nem szabad túllépni. Mivel az adott gépkocsira vonatkozó feltételek eltérőek lehetnek, mindenképpen tekintse át a gépkocsi használati útmutatóját.

Speciális peremhuzal-karika rendszer

A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.

Előnyök: Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.

Silica-Plus keverék

A futófelület a motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.

Előnyök: Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás.

Változtatható mintaárok-arány

A változtatható mintaárok-aránnyal rendelkező aszimmetrikus mintázatkialakítás kiemelkedő ellenállást tesz lehetővé a vízen futással szemben. A masszív felépítésű vállblokk gyors és turbulenciamentes vízelvezetést tesz lehetővé, ugyanakkor kiemelkedő kanyarstabilitást is biztosít.

Előnyök: Kiváló ellenállás a vízen futás kialakulásának, fokozott tapadás, jobb kanyarstabilitás és kormányozhatóság.

Nanorészecskék

A versenyzésben használt szénkorom nanorészecskékkel adalékolt gumiösszetétel. A gyantával és polimerekkel kevert nanorészecskék száraz és nedves útfelületen egyaránt kiváló tapadást biztosítanak.

Előnyök: Kimagasló tapadás száraz és nedves útfelületen, precíz fékezési jellemzők, jobb kopásállóság.

 

Figyelem! A Sportmaxx GT mintázata extrém széles méretekben eltérhet a képen láthatótól!

 

DUNLOP

A Dunlop márkáról:

A Dunlop gumiabroncs története 1888-ban kezdődött azzal, hogy amikor a skót John Dunlop akkor 10 éves fia a belfasti házuk kertjében triciklizett, annak kemény fakerekei nyomokat hagytak a gyepen, és ez nem tetszett Mr Dunlopnak. Dunlop egy kerti gumislagot erősített a kerékre, amit vízzel töltött meg, ám ez nem bizonyult elég rugalmasnak. A háziorvosa ötlete nyomán (aki a felfújt kórházi matracokra gondolt) levegővel töltötte meg. Mivel a slagot nem tudta megfelelően ráerősíteni a fa vázra, ezért szövetborítású gumiszalagot használt. A levegő utántöltését egy cumisüveg tetejéből készült szeleppel oldotta meg.

Ötlete eredményességét az is jelzi, hogy 1888. júniusában egy észak-íroszági kerékpárversenyen, egy középmezőnybeli versenyző , William Hume, Dunlop által készített abroncsokkal minden futamot megnyert, amin csak elindult.

Dunlop benyújtotta szabadalmi kérelmét, azt először bejegyezték, majd hosszas jogi huzavona után 1891-ben visszavették tőle, mivel már 1845-ben egy skót mérnök feltalálta a légtömlős abroncsot, bár más módszert alkalmazott. Az ötvenes években nem volt rá akkora igény, mert cseréje nehézkes és drága volt, ezért ez a találmány akkoriban feledésbe merült. Ezek ellenére Dunlop egy virágzó céget alapított, mely forradalmasította a kerékpározást.

A Dunlop márka mára egyesült a Goodyearrel, de nem alárendelt, hanem mellérendelt pozícióban. A cégcsoporton belül a Goodyear képviseli a presztízst és a kényelmes irányvonalat, a Dunlop pedig a sportos prémium szegmenst hivatott szolgálnii. A Dunlop márkanév a motorozás szerelmeseinek sem ismeretlen, motor gumiabroncs kínálata is széleskörű. A motorspotokon kívül más sportágakban is jelen vannak termékei, például a teniszben.

Kátyúgarancia
 

 

Ismerje meg ingyenes KÁTYÚGARANCIA szolgáltatásunkat!

Vásároljon 4 db gumiabroncsot a résztvevő márkák közül bármely Point-S szakszervizben és mi egy év díjmentes garanciát vállalunk bármilyen sérülésre! Önnek nincs más dolga, mint regisztrálni a vásárlást igazoló számlával és megőrizni a regisztráció során kapott garanciajegyet.

https://www.katyugarancia.hu/

A garanciát a több, mint 70 Point-S szakszerviz bármelyikében érvényesítheti!

Leírás
Arány 40
Átmérő (coll) 18
Defekttűrő Nem
Elektromos Nem
Fékezés B
Fogyasztás D
Gyártói kód 528716
Idény Nyári gumi
Profil 235
Rendeltetés Személyautó
Sebesség index (SI) Y=300 km/h
Terhelés index (LI) 91=615Kg
Zaj 69
Hasonló termékek
Kátyúgarancia Defekttűrő
D A 72
235/40R18 Y SportContact 6 XL FR SSR Continental nyári gumi
C C 72
235/40R18 Y ULTRA HIGH PERFORMANCE Taurus nyári gumi
Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!