Ügyfélszolgálat
Évente több ezer elégedett vásárló.
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ebből a termékből kevesebb, mint 4 darabos készletet jeleznek az általunk használt raktárak. Amennyiben Ön teljes garnitúrát keres, kérjük, válasszon egy másik típusú abroncsot.
Magas fokú biztonság
2,70 méterrel rövidebb féktávolság nedves úton (1)
Erő és hosszú élettartam
Magas szintű robosztusságot és még több megtett kilométert biztosít a 100%-ban országúti használatra szánt SUV-járművek számára.
SUV Presztízs
Az abroncsot az olyan legkiemelkedőbb SUV-modellekre homologizálták, mint a Porsche Macan.
Innovatív futófelület-keverék
Kétrétegű karkasz
(1) Az elődjéhez, a MICHELIN Latitude Sport gumiabroncshoz képest, a TÜV SÜD 2013-as tesztje nedves úton (235/65 R 17). A MICHELIN Latitude Sport 3 a nedves kapaszkodás terén a méretek többsége esetében „A” kategóriába tartozik, bizonyos méretek kivételével.
(2) A MICHELIN Latitude Sport termékvonallal összehasonlítva.
(3) Kivéve bizonyos N0 or N1 méretek (235/60R18, 255/55R18, 265/50R19, 265/45R20, 265/40R21, 295/40R20, 295/35R21).
A céget Edouard Michelin alapította 1889-ben Clermont-Ferrandban, ahol ma is a székhelye, és 3 gyára van.
Az alapító halála óta is folyamatosan egy-egy leszármazottja vezeti a konszernt. A Michelin köztudottan prémium minőségű abroncsokat gyárt, valószínűleg nem szükséges bemutatni, hisz szakmai felmérések alapján a legismertebb márkanév a gumiabroncs gyártók között. Abban, hogy ezt elérjék, segítségükre volt Bibendum, az úgynevezett Michelin baba. A Bibendum története az, hogy Edouard és André Michelin az 1894-es Lyoni Kiállításon észrevett egy halom egymásra dobált gumiabroncsot, és egyikőjüknek erről egy ember formája jutott eszébe. Később megbíztak egy reklámszakembert, hogy ez alapján az ötlet alapján tervezze meg a figurát. Az eredeti figura még szemüveget hordott, és a kezében egy füstölgő cigaretta volt. Ma már ez nem menne! Arra is van magyarázat, hogy Bibendum miért lett fehér. Akkoriban az abroncsok gyártásához még nem használtak szénport, ezért az akkori gumik inkább szürkés fehér színűek voltak. És hogy hogy jött a Bibendum név? Miután a Michelin testvérek kitalálták azon a bizonyos kiállításon a figurát, egyikük megelégedetten idézte Horatiust: "Nunc est bibendum", azaz "na menjünk inni".
A Michelin ma a világ egyik legnagyobb abroncs gyártó konszernje, ők fejlesztették ki a cserélhető gumiabroncsot, és a radiál abroncsokat is. A konszern része többek között a Kleber, Kormoran, Tigar, BFGoodrich, Strial és a Taurus is.
Ismerje meg ingyenes KÁTYÚGARANCIA szolgáltatásunkat!
Vásároljon 4 db gumiabroncsot a résztvevő márkák közül bármely Point-S szakszervizben és mi egy év díjmentes garanciát vállalunk bármilyen sérülésre! Önnek nincs más dolga, mint regisztrálni a vásárlást igazoló számlával és megőrizni a regisztráció során kapott garanciajegyet.
A garanciát a több, mint 70 Point-S szakszerviz bármelyikében érvényesítheti!
Arány | 60 |
Átmérő (coll) | 18 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | A |
Fogyasztás | C |
Gyártói kód | 765737 |
Idény | Nyári gumi |
Profil | 235 |
Rendeltetés | 4x4 |
Sebesség index (SI) | W=270 km/h |
Terhelés index (LI) | 103=875kg |
Zaj | 71 |