Ügyfélszolgálat
Évente több ezer elégedett vásárló.
Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.
Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez az abroncs jelenleg saját raktárunkban nincs készleten, a gyártótól rendeljük meg Önnek, és amennyiben náluk van belőle, 2-4 napon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Kollégáink a lehető leghamarabb értesítik Önt az elérhetőségről.
Az Advantage Touring főbb jellemzői a következők: > Javított esztétika és zajteljesítmény, köszönhetően az új, dinamikus és leegyszerűsített futófelület-kialakításnak, valamint az aszimmetrikus, nem irányított futófelületi mintázatnak, amely számítógéppel optimalizált alapterülettel csökkenti az utastér zaját. > Minden körülmények között magabiztos kezelhetőségre és fékezésre tervezték, aszimmetrikus futófelület-kialakítással, merev futófelület-blokkokkal és vállrészekkel, amelyek lehetővé teszik az érzékeny kezelhetőséget és irányíthatóságot, valamint a nagy, mély barázdákkal rendelkező futófelület-blokkok kivételes fékteljesítményt biztosítanak nedves és száraz útviszonyok között egyaránt. A gumiabroncs alapját a BFGoodrich on-road versenyzés ihlette.
Teljes mélységű jellemzők, amelyek a vezetési magabiztosságot biztosítják a gumiabroncs élettartama alatt, köszönhetően a súrlódást és a hőt, és ezáltal az üzemanyag-fogyasztást csökkentő reteszelő szalagtechnológiának. Az abroncs egy optimalizált érintkezési foltot is kapott, amelyet kifejezetten a súlyos hőviszonyoknak megfelelő piacokra terveztek.
1870-ben alakult az Amerikai Egyesült Államok első gumiipari cége, mely a nevét az alapítójáról Dr. Benjamin Franklin Goodrich-ról kapta. Repülőgép kerék és fék gyártás mellett gumiabroncsok előállításával is foglalkozott. A gyártó hírnevét a motorsportokban alapozta meg, mint például az Amerikában népeszerű Indy 500-as versenyen, a rally-ban 1984-ben John Buffum révén, valamint 2002-2007 közötti Dakar győzelmek nyomán, és 2006-ban hozzájárult Sebastian Loebbel Rally VB címéhez is.
A gumiabroncs gyártásának tevékenységi körét és a márkanevet 1988-ban eladta a francia Michelinnek.
A korát megelőző fejlesztéseknek köszönhetően a BFGoodrich elsőként készített tömlő nélküli abroncsot, és a mai defekttűrő kerekek elődjeként megalkotta az első olyan abroncsot, mely akkor is képes volt gördülni, amikor leeresztett.
Termékei közül kiemelkednek a SUV és a terepjáró abroncsok, melyeket szívesen vásárolnak olyanok, akik lemerészkednek az aszfaltról és valódi terepen is használják az autójukat. A márka népszerű, mezőgazdasági szakemberek és az off-road hobbikat kedvelők körében.
Arány | 50 |
Átmérő (coll) | 17 |
Defekttűrő | Nem |
Elektromos | Nem |
Fékezés | A |
Fogyasztás | D |
Gyártói kód | 410991 |
Idény | Nyári gumi |
Profil | 205 |
Rendeltetés | Személyautó |
Sebesség index (SI) | V=240 km/h |
Terhelés index (LI) | 89=580kg |
Zaj | 70 |