A brit Wolfrace márka 1971 -ben jött létre az új Slot Mag könnyűfém keréktárcsák megjelenésével. A
mindig innovatív vállalat, a Wolfrace Wheels volt az első európai
vállalat, amely polírozott könnyűfém keréktárcsákat dobott piacra.
Hosszú
utat tettünk meg majdnem 50 éves történelmünk során, de márkánk mindig
is a kiváló minőségű, megfizethető, iparágvezető stílusú termékek
szinonimája maradt, kezdve a klasszikus könnyűfém keréktárcsáktól és a
versenyautó-üléseken kezdve. az elegáns ötvözetek jelenlegi választéka.
Ahol voltunk
1974 -ben mi voltunk az első brit gyártó, aki megszerezte a szigorú német TUV minősítést. Hihetetlen teljesítmény egy olyan cég számára, amely később a The Sunday Times kisvállalkozói díjainak döntőse lett!
Nagy
reményeink és ambícióink azonban nem álltak meg itt, hiszen 1983 -ban a
szárazföldi világrekordot a Thrust 2 érte el 633,89 -kor a Wolfrace
Wheels -en! Innentől
kezdve vadonatúj könnyűfém keréktárcsák bevezetését tűztük ki célul a
90-es években, köztük a COSTUME, a SCOPION, a TALON és az SILVERSTONE. A honlap 1997 -es elindításával együtt.
A 2000 -as években a Renault UK hivatalos beszállítói lettünk, akiket az
MTV „Pimp My Ride UK” könnyűfém keréktárcsa -beszállítójává
választottak, sőt Madison Welch -t üdvözöltük új Wolfrace hirdetési
kampánymodellként. Ja, és természetesen nem hagytuk abba a vadonatúj könnyűfém keréktárcsák kiadását a szerelvények és járművek széles skálájához.
Majdnem
40 év elteltével 2010 -ben, és a Wolfrace Wheels még mindig új
magasságokat ért el, amikor Európa legnagyobb autóipari rendezvényén, a
németországi Frankfurtban, az Automechanikán kiállítottunk. Ebben
az évtizedben a prémium autómárkák-köztük a Mitsubishi UK-tartozékainak
beszállítói lettünk, sőt, négy új színben is újra piacra dobtuk
népszerű ázsiai-tec „JDM” kerékünket.
Elindítottuk a rajongók kedvenc Assassint, a népszerű Aerót, és bemutattuk Münchent a tömegeknek. De a Wolfrace Wheels 50 éves évfordulója alkalmából valami különlegeset dobunk piacra…